- reset +
GreekEnglish

Επισκόπηση

Επισκόπηση της Εφαρμογής



Σύστημα Ηλεκτρονικού Πρωτοκόλλου: Υπεύθυνο για την τήρηση του βιβλίου πρωτοκόλλου στις Υπηρεσίες του Δημοσίου σύμφωνα με το Κανονισμό Επικοινωνίας Δημοσίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (2003). Περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες - χαρακτηριστικά:

  1. Καθορισμός της πρόσβασης χρηστών. συνδέεται με την πλατφόρμα OpenKM και επιτρέπει την πρόσβαση σε όσους χρήστες είναι πιστοποιημένοι σ¨αυτήν. Η πλατφόρμα OpenKM μπορεί να χρησιμοποιεί εξωτερικό σύστημα διαχείρισης πρόσβασης τύπου LDAP ή Active Directory με σκοπό να γίνεται η εισαγωγή και πιστοποίηση των χρηστών των τμημάτων της υπηρεσίας σύμφωνα με το μηχανισμό ασφαλείας που υποστηρίζει η υπηρεσία.

  2. Τα Δικαιώματα των Χρηστών είναι βασισμένα σε προκαθορισμένα Προφίλ Χρηστών.

  3. Υποστηρίζεται η αποστολή και λήψη ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου μέσω e-mail. Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο λογαριασμό e-mail αποκλειστικά για το πρωτόκολλο. Υποστηρίζονται IMAP, POP3.

  4. Υποστηρίζεται η αποστολή και λήψη ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου με τη χρήση Υπηρεσιών Δικτύου ( Web Services ) μέσω της ειδικής διεπαφής που προσφέρει η εφαρμογή Πρωτοκόλλου.

  5. Παραμετροποίηση των εκτυπωτικών: Κατασκευή της αναφοράς που παράγει το Βιβλίο πρωτοκόλλου της υπηρεσίας. Παραμετροποίηση της αναφοράς εκτύπωσης που εκτυπώνει το βιβλίο πρωτοκόλλου ώστε να μπορεί να σελιδοποιεί σε οποιοδήποτε μέγεθος χαρτιού (A4/A3 κλπ) καθώς και να γίνεται export σε αρχείο κειμένου, spreadsheet και pdf.

  6. Η εφαρμογή μπορεί να αναζητήσει ένα εισερχόμενο με βάση ενός ή οποιουδήποτε συνδυασμού κριτηρίων αναζήτησης όπως: αριθμό πρωτοκόλλου, κατεύθυνση του εγγράφου, ημερομηνίας πρωτοκόλλησης κ. α.

  7. Αποθήκευση και Διαχείριση Επαφών και ταξινόμηση τους ανά Οργανισμό / Εταιρεία.

  8. Διαχείριση Τύπων Εγγράφων, Δημιουργία Προτύπων Εγγράφων.

  9. Υποστήριξη Λεξικών - Θησαυρού στις μορφές .owl .rdfs.

  10. Σύνδεση των εφαρμογών των σταθμών εργασίας χρηστών με την πλατφόρμα, για τις εφαρμογές OpenOffice και Microsoft Office.

  11. Εισαγωγή Λογότυπου Εταιρείας - Οργανισμού.



Σύστημα Αναθέσεων (eCase): Περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες - χαρακτηριστικά:

  1. Καθορισμός της πρόσβασης χρηστών. συνδέεται με την πλατφόρμα OpenKM και επιτρέπει την πρόσβαση σε όσους χρήστες είναι πιστοποιημένοι σ¨αυτήν. Η πλατφόρμα OpenKM μπορεί να χρησιμοποιεί εξωτερικό σύστημα διαχείρισης πρόσβασης τύπου LDAP ή Active Directory με σκοπό να γίνεται η εισαγωγή και πιστοποίηση των χρηστών των τμημάτων της υπηρεσίας σύμφωνα με το μηχανισμό ασφαλείας που υποστηρίζει η υπηρεσία.

  2. Τα Δικαιώματα των Χρηστών είναι βασισμένα σε προκαθορισμένα Προφίλ Χρηστών.

  3. Δημιουργεί έργα (projects) τα οποία χωρίζονται σε αναθέσεις (cases).

  4. Η κάθε ανάθεση επιτρέπεται να έχει επισυναπτόμενα έγγραφα τα οποία αποθηκεύονται στο Σύστημα Διαχείρισης Εγγράφων OpenKM.

  5. Επιτρέπει αυτοτελείς αναθέσεις οι οποίες μπορεί να μην ανήκουν σε ένα έργο.

  6. Υποστηρίζει το χαρακτηρισμό του αποτελέσματος μίας ανάθεσης (Επιτυχία, Αποτυχία, Ακύρωση).

  7. Υποστηρίζει το χαρακτηρισμό της κατάστασης μίας ανάθεσης στους εξής τύπους (Σε εξέλιξη, Αναμονή Ελέγχου, Αναμονή από Εξωτερικό Συνεργάτη, Κλειστή)

  8. Επιτρέπει την ανάθεση εργασιών σε εξωτερικούς συνεργάτες

  9. Τηρεί βαθμολογία που έδωσε ο αναθέτων σε αναθέσεις προς διεκπεραίωση.

  10. Διαθέτει έτοιμες αναφορές για έργα και αναθέσεις οι οποίες μπορούν να καταβιβαστούν σε αρχεία CSV.

  11. Διαθέτει σύστημα παραγωγής αναφορών On demand με τη χρήση SQL οι οποίες μπορούν να καταβιβαστούν σε αρχεία CSV.

  12. Διαθέτει σύστημα εσωτερικής επικοινωνίας των χρηστών που μπορούν να ανταλλάσουν μηνύματα σχετικά με μία ανάθεση.

  13. Αποθήκευση και Διαχείριση Επαφών και ταξινόμηση τους ανά Οργανισμό / Εταιρεία.

  14. Διαχείριση Τύπων Αναθέσεων, Δημιουργία Προτύπων Αναθέσεων.

  15. Σύνδεση των εφαρμογών των σταθμών εργασίας χρηστών με την πλατφόρμα, για τις εφαρμογές OpenOffice και Microsoft Office.

  16. Εισαγωγή Λογότυπου Εταιρείας - Οργανισμού.